Galenskap?

För ett tag sedan började lillan tjata om att hon inte ville sova ensam. Så jag frågade vem som skulle sova med henne i hennes rum och svaret blev "lillebror". Vi har sakta men säkert förberett henne på att han ska flytta in där. 
Vi började med att plocka ner pippitältet och sedan plocka undan alla småsaker som kan vara farliga.  
Idag dammsög jag rummet och när det var färdigt flyttade jag och maken in lillfizens säng i hennes (deras) sovrum.


Jag vet inte vem som var mest nöjd.
Jag - för att jag äntligen fick tummen ur?
Lillan - för att hon får sovsällskap?
Lillen - för att han får vara i samma rum som sin idol/storasyster? 
Maken var mest förvånad över att det skedde nu nu nu, haha. Trots att han var förberedd på det han med.

Vi får väl se hur detta går. Kan bli bra, kan bli pannkaka. Babyvakten är på för första gången på ett halvår :) 
God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0