Senaste

Det är väldigt fint väder ute så vi spenderar så mycket tid vi kan och orkar ute i friska luften. Vagnen är ständigt fylld med vattenflaskor, fika, kex, rån och frukt. Så himla härligt, och därför har jag inte haft tid att skriva varken bu eller bä och det har varit väldigt skönt det med. 

Senast jag skrev var på måndagen då det var vårruset. 
På dagen hade vi haft fint besök från Västerås. Min vän med barn var över på besök och vi hade väldigt trevligt tycker jag. Barnen lekte så fint. 


Vi var till stranden och lillan tog sitt första dopp för detta år. Men hon sa sen att det var ganska kallt. 

Sen vårrus på kvällen. Därefter har dagarna mest flutit in i varandra.


Vi bakade en kaka, jag och lillan. 


Vi hälsade på hos min farbror med sambo långt ute på Djurö. Lillan vart åksjuk på vägen hem o gjorde en kräka i bilen. Hon fick sitta i min tjocktröja sen. Vi åkte båt från Värmdö till rindö och sen därifrån till Waxholm.


Stannade på mall of scandinavia för att äta lyxmiddag på vapiano. Lillan fick så klart nya kläder innan vi gick in på shoppingcentret.



Min middag. Mums! 


Många sena utomhuskvällar har det blivit och säkert någon miljon såpbubblor har blåsts.


En kväll var vi ute och sprang bara för att lillan skulle bli av med sitt spring i benen.


Lite gungande o annat lekparksrelaterat har vi hunnit med.


En mängd raseriutbrott har vi hunnit med också. Vid detta tillfälle handlade utbrottet om att hon inte ville kunna klä på sig själv. Skrek och grät i en timma. 


Lekparkshäng.


Vi har alla solhatt/keps på oss och mängder med solkräm går åt. 


Häromdagen var jag iväg med en väninna och hjälpte till att passa hennes bebis medan hon var hos frisören. 

Jag själv har också klippt mig. Helt själv, haha. Polisongerna hade vuxit så långa att det såg muppigt ut så de är avkapade och nu ser håret ok ut igen. 

Barnen har hunnit vara sjuka, maken med, han kom till och med hem från jobbet en dag. Nu är alla på bättringsvägen och vi ser fram emot nya tag. 
En helg men kalas och annat kul inbokat kommer nu. 
Ha en trevlig helg på er.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0