Irriterad

Nu blev jag irriterad. Man skulle kunna tro att jag är irriterad på grund av butiken som var stängd på grund av inventering idag. Jag hade åkt med bussen för att komma dit å så var det bara stängt. Suck. 
Men icke. 
Man skulle även kunna tro att det beror på att lillan tjafsade om oväsentliga saker vid middagen idag igen. Men icke. 

Vet ni vad jag irriterar mig på? 
Min väldigt förvirrade hjärna!!! Jag glömmer bort mig hela tiden, kommer av mig och förvirrar mig. 
När barnen somnat idag skulle jag fixa två saker på datorn o sen skutta i säng så det skulle bli en tidig kväll. Klockan är nu 23:35 så ni kan ju gissa hur det gick med det.
Tvn stängdes av runt 21. Det var ändå bara skrot på den ikväll. 

Tanken var att jag skulle fylla i en enkät för skolan. Dvs för skolan jag har gått nu. En utvärdering av kursen skulle jag kunna tro. Men datorn är lite muppig för tillfället så jag kunde inte komma åt enkäten som jag ville. Detta gjorde så klart att jag kom av mig. Började klicka på tusen andra saker. 
Det andra som jag skulle göra var att beställa nytt medlemskort eftersom att jag bytt efternamn för fyra år sen, haha. 
Kom inte ens in på hemsidan eftersom att jag hakade upp mig på att datorn dummade sig. 

Måste dock tillägga att jag är en virrig person i vanliga fall men det brukar inte störa mig alls. Men just ikväll blev jag lite irriterad. 

Så, nu ligger irritationen här på bloggen istället och jag kan lägga mig för att sova utan irritation.  


Håll tummarna för en mindre virrig dag imorgon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0