Tvillingröj

Idag hade jag den stora äran att få ta med mig tre barn hem från förskolan. 
Jag hade med mig lillan och hennes bästisar, tvillingarna. 
Tre tjattriga tjejer som var väldigt taggade över en lekdejt hemma hos oss.


De lyssnade extra bra alla tre idag och tack vare det tog färden hem bara 20 minuter istället för 45-60 minuter som det annars brukar ta. 


Väl hemma röjde de järnet. Man ser nästan golvet på bilden :)
Men de var duktiga och plockade undan efter sig helt själva :) så kul att se. 

Lillan har fortfarande svårt att dela med sig av sina leksaker men det blir bättre och bättre tycker jag. 

Vi åt middag tillsammans och sen skulle de måla. Under tiden de målade kom mamman och vi hann prata en kortis :) 
Urkul grej så här mitt i veckan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0