panik

jag börjar få lite panik nu. har inte fått min lön! shit pommes frites!
jag som hade räknat klart med att den skulle komma i fredags. men imorgon, måndag, ska jag ringa till banken och kolla vad det är som händer.

I helgen då.
Lördagen spenderades i Köping. Vi var på simtävling. Min söta älskling var starter, betyder att han var den som sa "på edra platser" och sen tryckte på startknappen så att startsignalen lät. Jag själv var social med folk på läktaren. på lunchen gick vi till mitt favoritställe i köping, Cafe Latte. Jag åt en grekisk pastasallad och min karl åt en tacotallrik. Vi avslutade lunchen med en varsin latte. Mycket gott, även latten. jag tog men med smak av vit choklad. mums fillibabba. På eftermiddagen var jag en aning trött så jag tog en liten tupplur i simhallen, mitt under tävlingarna. Inga problem för mig att stena där det är mycket folk och stoj och stim. Jag är ju van vid ljudet så att säga. 
På kvällen stannade vi på middag hos mina päron. De är ju så snälla som lagar mat och så när man dyker upp där hemma.

Idag söndag tog vi sovmorgon. Sen åkte vi till våra vänner. Jag å F var till IKEA, stinsen köpcentrum och Kista köpcentrum. Har varit en mycket trevlig dag!
Denna vecka blir det jobb måndag till fredag, har helgen ledig. Härligt härligt!
ikväll -16 grader! Underbart =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0