Step Up



jag vet verkligen inte varför jag gillar alla filmer med mycket dans och sång. 
Jag själv har noll motorik och sjunger så falskt att glasen spricker men ändå så farcineras jag av sånna filmer.
Step up är från 2006.

Kommer ihåg när jag såg reklamen för den första gången, jag blev helt lyrisk, jag var bara tvungen att se den. Problemet var bara att jag glömde bort titeln på filmen efter 2 minuter. Så det var lite svårt att leta efter den vid bion och så. Men sen fick jag syn på reklamen igen och så skrev jag ner vad den hette =)
Så gör jag alltid nu för tiden, ser jag en trailer som verkar bra så skriver jag upp den. Annars glömmer jag ju! =)

Kommentarer
Postat av: Cissi

Du kan fråga mig =) Jag har lite koll :P

2011-04-28 @ 17:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0