Tokryck??

Jag tror att jag har fått tokryck eller så. Jag hatar att städa och undviker det i största möjliga mån (inte på jobbet dock men det är undantag).  Men idag fick jag något ryck och gjorde allt som jag har behövt göra sen länge.

  • Städade
  • Dammsög
  • diskade x 2 (eller tre omgångar beroende på hur man räknar)
  • Tvättat i tvättstugan (vika tvätten med mera)
  • lagat mat (Fiskpinnar med potatis, kålrot ioch morot. Till det en röra med ärtor och rödlök)
  • Klippt håret på min karl
  • gått ut med miljarders sopor!
Det var nog allt.
Jag är en strumpmarodör säger min karl. Men det är bara för att det ligger strumpor exakt överallt. Inte mina strumpor men hans! jag får knäppen!!

När vi skulle ner till tvättstugan sista passet så fungerade inte låset. Vi har ett chip eller vad det nu heter för att komma in i den porten och in i tvättstugan. Men när vi gick dit vid 21.45 så fungerade den inte. Dörren öppnades inte. Jag blev så arg men som tur var kom en tjej och öppnade dörren åt oss. 

Idag anmälde jag mig till Vårruset i Sthlm som ska gå av stapeln den 25 maj!
Wieee =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0