sover björnen?

Undrar om min nallebjörn har gått i ide nu så jag kan lägga mig där och titta på film.

För den som undrar så vill han gärna hinna somna innan jag lägger mig där med datorn för fläkten sprutar ut varmluft precis åt det håll som han ligger och det är inte så skönt. Han är varm av sig som det är och det där lilla gör stor skillnad. Sen vet jag hur skönt det är att få ha sängen för mig själv ett tag så jag måste få unna honom att somna själv de kvällar han ber om det =)

Men jag har nu testat om han sover eller ej och det gör han så fram med lilla datorn och ner i sängen för att titta på film. Ska se en sorts vetenskapsfilm med köttbullar ;) If you know what I mean?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0