spasmer

Jag får spasmer, eller spunk, vilket som. Dumma f-ing jävla skit vårdguiden. Jag hade ett lösenord som jag har fått hemskickat så att jag ska kunna logga in och se vad jag ska göra och annat.
Men nu har de uppdaterat sidan så att man måste ha nån sms-kod för att kunna logga in! Det ska ju vara gratis!?
Men att skicka sms är inte gratis oavsett vad de säger. jävla skit.
jag måste ju se hur jag ska göra med min cellprovstagning. Alla tjejer i Sthlms län ska göra en gynekologisk cellprovstagning. Dvs de ska titta mellan benen på en. Det är ju bra och motverkar eventuell cancer och så men ändå. Nu kan jag inte gå in på min sida på vårdguiden för att se när drop-in tiderna är.

fan
fan
fan
fan

Ursäkta språket men jag blir en aning less!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0