Systrar

Jag köpte denna bok bara för att det är Danielle Steel som har skrivit den. Hon är nog en av mina tre favoritförfattare.

Systrar handlar om just systrar. Fyra stycken för att vara mer noga. Alla är helt olika, både till utseende och till yrke. Men de älskar varandra något enormt. 
Deras mamma och pappa bjuder in till fest, och alla ska vara där. Straxt innan festen händer en olycka och mamman dör och en av systrarna skadas ordentligt. 
För att klara vardagen hyr systrarna ett hus där de alla ska bo ihop. Allt för att hjälpa varandra.

Boken var helt otrolig! Jag låg halva nätterna och läste, hade ficklampan i högsta hugg och bara malde på. Det var så sorgligt att jag satt och bölade på tåget när jag läste. Hahaha, det måste ha sett väldigt roligt ut :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0