Björnbröder 2

Jag tänkte att jag skulle se en film som inte fick mig att gråta. Men tack vare alla extra hormoner så gick det åt pipsvängen så klart. =)

Såg på björnbröder 2. Den är riktigt bra. Det är verkligen en fortsättning på den första filmen. Men de berättar ju lite vad som hänt tidigare så att man inte ska vara helt lost.
Jag gillar verkligen filmen, det känns som om brödraskapet är äkta och de har inte överdrivit alls (om man bortser från älgarna). 



Jag ser oftast filmerna på orginalspråk. Allt blir bättre då, skämten och animeringen. Det är härligt med djurfilmer, allt blir så färgglatt och mysigt!

Har ni sett första filmen så kan man även se den andra!
Men det är nog att rekomendera att filmerna ses i rätt ordning =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0