Första dagen...

Idag är det första dagen som jag är hemma själv med min lilla bebis! =)
Än så länge har det gått bra. 
Vi sov tillsammans i sängen, hon höll i mitt pekfinger när hon sov. HUr gulligt som helst ju!
Vid 12 gick vi upp. Då ville hon äta och få ny blöja och så där. 
Sen åt jag och sen gick vi ut för att gå på en promenad.
Vi var ute och gick i en timme. Hur mysigt och härligt som helst.
Vet inte vem som behövde promenaden mest, hon eller jag. Kanske båda lika mycket.



Solen sken och det var riktigt behagligt ute.

Vi var en sväng till apoteket för att fylla på förrådet med  diverse nödvändiga saker samt gick till Coop för att köpa en ny glödlampa.
Inatt slocknade lampan i badrummet. Så det är helt kolsvart där nu. Men ska skruva dit den nya lampan så att man kan stänga dörren efter sig när man går på toa =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0