Blandat

 
Vi har lagt över alla bilderna från systemkameran till datorn. Vet inte hur många gånger jag har bläddrat igenom dessa bilder. Blir så glad av att se lillans utveckling. Allt blir så tydligt när man kan gå igenom bilder. 

Bilden ovan är från i somras då lillan ännu inte lyckats vända sig från rygg till mage. Som hon kämpade innan det gick. Men till slut så gick det bra =)




Igår var det tänkt att jag skulle göra ett nytt försök på att göra mintkyssar. Blev inget med det tyvärr. Hade ingen ork. Vi åkte och handlade på kvällen istället för att göra annat. Så nu finns det valmöjligheter i kylskåpet igen. Ikväll ska vi äta köttfärsås och spagatti eller makaroner.





Hittills idag har vi varit på promenad. En kortis. Postat brev och ätit mat. och jag har vägt mig. Hade gått ner lite till. Alla veckor vi har kört så har jag gått neråt. Ingen gång uppåt och det är bra. Tror inte att mitt psyke skulle klara att gå uppåt. Det finns en risk att jag ger upp då! 

Nu ska jag fixa mig lunch. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0