Julgran

Vi köpte en plastgran på ÖB för ett tag sen. Idag sattes den upp. Ska klä den ordentligt sen efter julfirandet hos svärmor. Eller om vi hinner innan så gör jag gärna det då :)

Inatt mådde jag ju lite knas men nu mår jag mycket bättre. Det som behövdes var lite frukost och hundra toalettbesök. Jag tror att det vart för mycket socker igår. Får ta det lugnt på sockerfronten i jul pm jag vill slippa detta.

Fjärde advent idag. Vi tände ljus och hade det mysigt vid frukostbordet. Julkalendern är snart slut tyvärr.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad bra att du mår bra! Det är inte bra med socker ibland ;)

Svar: haha ja socker är djävulens påhitt!
Petra

2012-12-23 @ 18:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0