Besiktningen

Jaha.
Imorse var jag till bilprovningen för att få domen på bilen.
Jag var sjukt nervös innan. Det är inte första gången på besiktning för mig men det är första gången jag besiktigar min egen bil! Så det kändes lite pirrigt!
Jag hade en kvinlig besiktningsnissa. Hon var trevlig, men pratade inte så mycket. Hon gjorde sitt och sen var det inte mer med det... Lite roligare om hon hade berättat lite om vad hon gjorde eller varför.
Jag frågade lite frågor o så men fick lite halvtråkiga svar.

Jaja.... Det som inte var bra med bilen var avgassystemet som tydligen läckte. Så jag måste få det svetsat. För just nu läcker det tydligen in avgaser i själva bilen och det tyckte hon inte var bra med tanke på att jag är gravid o så.
Sen var det backspegeln (som vi inte har fixat sen den blev påkörd i somras).

Jag har nu en månad på mig att åtgärda problemen. sen ska jag besiktiga om bilen.
Yes, hoppas att detta inte springer iväg i kostnad nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0