Employee of the Month

För några veckor sen pratade jag med min sötis om en film jag har sett för hur länge sen som helst.
Det enda jag mindes från filmen var ett hemligt rum bland lagerhyllorna. 

Förra veckan sa sötisen att han hade en film han ville se. Så vi tittade och efter en kort kort stund kände jag igen filmen! Det var ju den som jag hade pratat om tidigare med det hemliga rummet.



Filmen handlar om ett varuhus och dess anställda. En kille blir alltid månadens anställd och han är hatad av alla. En annan kille har arbetat där på varuhuset i många år utan att ens försöka bli bättre än vad han är.
Men allt ändras så klart när en snygg tjej börjar jobba på varuhuset. Ryktet säger att hon bara ligger med den som vinner månadens anställd!

Jag tycker att filmen är mycket rolig. Man måste verkligen se lite mellan raderna. Det är inte alltid så verklighetstroget. Men i det stora hela är det en rolig film som man kan se flera gånger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0