förvärkar

Det är ganska häftigt att kroppen går och förbereder sig så pass mycket som den faktiskt gör inför den kommande förlossningen. Sammandragningar har jag haft en hel del, inte alla har gjort ont, men vissa känner man av. Det är ju bara livmodern som tränar sig. 
Men de senaste dagarna har det känts som om jag har haft mensvärk! Så jag googlade lite samt läste på de gravid-sidor som jag är medlem i. Det verkar vara förvärkar!!! Coolt!!!
Kroppen förbereder sig mer än vad jag är medveten om! 
Så länge det inte gör sketa ont så gör det mig inget!
Något som däremot gör väääääldigt ont är min rygg som har strejkat helt och hållet.
Imorgon onsdag den 1 februari ska jag till sjukgymnasten för att se vad de säger om detta.
Det är inte skönt att inte kunna ligga, sitta eller stå utan att det gör ont! Så om någon vill byta rygg med mig i några dagar så tackar jag inte nej. =)

Sådär - nu har jag gnällt lite och fått skriva av mig om ditten o datten. 
Men jag kan ju i och för sig uppdatera er lite om sötisens övningskörning!!
Jag måste säga att han är riktigt duktig! Han har några få saker som han måste jobba på, till exempel vrida på huvudet för att visa att han faktiskt tittar åt olika håll och kanter!! Så jag tjatar som en tjatkärring "visa att du vrider på huvudet älskling" =) Men vi har hunnit köra en hel del. Ett par gånger på motorvägen och det går bra. Rondeller har han inte svårt för. Idag körde vi i riktig rusningstrafik för första gången och det gick suveränt. Det är dessutom perfekt träning för dragläget =) Man ska se det positiva i allt! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0