Inhandling

Sitter och knåpar på min shoppingslista. Ska till mataffären för att fixa middagsgrejer. Har starka funderingar på tacos. Vet att det skulle uppskattas av sötisen! 
Men jag vet inte varför jag inte bara kastar mig in i bilen och åker.
Tänkte först åka till ICA då de har bra grönsakserbjudande denna vecka. Men jag har inget ica-kort. Jag vill inte handla för dyra pengar och inte få min bonus! Snålt?? Japp!! Men det skiter jag i! Jag har ring till ICA för att be dem skicka efter ett ica-kort till mig. 
Jag spärrade mitt förra kort för att jag tappade plånboken (Som jag sen hittade dagen efter). Men det gick inte att häva spärren så därför så sa de att de skulle skicka ett nytt. Detta var snart två år sen. Sötisen har ett Ica-kort men inte jag. 
Så nu får jag åka till coop istället. Inga bekymmer egentligen men jag hade sett fram emot att åka till ICA! Jag såg att de hade älgfärs där så jag hade en liten plan på att göra tacofärsen på älgfärs! Lyxa till det utöver det vanliga!
Men insåg just att det är fredag. Så jag bör skynda mig nu annars är alla varorna slut i affären.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0