Kladdkaka =)

Vad gott det luktar i lägenheten just nu =)
Jag smakade lite på kaksmeten, brukar inte gilla den men idag smakade den riktigt bra. 
Jag hade hittat någon choklad som man kunde ha ner i smeten (som ska smälta). Så jag hällde i lite på måfå. Det blir säkert bra.
Sötisen sa att jag inte hade behövt att baka något men det känns konstigt att ett besök blir inbokat och sen har man inget att bjuda på!



Jag har använt kokosflingor istället för ströbröd i kanterna. Jag gillar inte riktigt smaken av ströbröd (egentligen gillar jag inte kokosflingor heller) och det ger en mer "kakig" smak när man använder kokosflingor. Det passar lite mer. Ströbröd passar utmärkt vid brödbak eller annat men inte när man ska baka en söt kaka. Tycker jag iaf!
Men smaken är ju som baken och alla gör som de själva vill!!



Här är slutresultatet. Ser ätbart ut ännu =)
Får se sen om den var ätbar eller inte!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0