lite sliten

Hejsan svejsan....

Jag känner mig lite sliten efter helgens bravader. Kan inte riktigt koncentrera mig just nu känns det som. Är så trött att ögonen går i kors. 
Har varit hos mamma o pappa i helgen. Mamma och jag har pysslat en hel del. Pappa o sötisen har farit omkring som skottspolar överallt och ingenstans. 

På lördagskvällen hade vi familjekväll kan man säga. Vi åt tacos allihopa och spelade sen 15. 
Med allihopa menas, jag, mamma, pappa, lillebror, sötisen, lillasyster, lillasysters kille. Så det var fullt hus.
Mamma fick två hysteriska fnitteranfall, båda gångerna var det mitt fel. :P
Syrran fick en allergisk reaktion (för att hon är dum som äter sånt som hon inte tål) och bosatte sig på toaletten i typ en timme. 
Brorsan fick kämpa för att nå korten när vi spelade. Jag sjöng lite fint för honom (vilket var en av anledningarna till mammas fnitteranfall). 
Pappa o sötisen gick och lade sig vid 22 för att sen gå upp vid 02.00 för att ta emot en båt, lasta en lastbil och sen ta emot en till båt.
Så på söndag förmiddag var både pappa o sötisen helt däckade....
Rörigt??
Ni anar inte... =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0