Omotiverad

uffa. jag har sovit för länge idag.
Jag känner mig väldigt omotiverad att göra något över-huvud-taget!!!
Helgen var fylld av supertidiga morgonar så jag kände att en sovmorgon var på sin plats, men inte så här länge som det blev. 
Klev upp straxt innan 12. Då har jag ändå vaknat 5 gånger för att pinka! (nödvändig information va?!) och så skulle jag äta frukost. Men brödet hade så klart möglat. Fick i mig lite ändå. Inte mögligt bröd, men annat. 
Sen då...? 

Jag har två dagens måsten. Det går att fixa på samma ställe. Men jag måste få ändan ur vagnen och klä mig till en början. 
Sen måste jag köpa frimärken och kuvert!
Plus att jag MÅSTE till apoteket för att köpa någon behandling för min nagelsvamp.
Sist BÖR jag köpa nytt bröd och annat kolijox till middagen. 
Vad vi ska äta till middag vet jag inte än. 
Behöver diska. Men det är inte så lätt att motivera mig till att göra det heller.

Är lite off idag alltså. Men det kanske vänder sen. Hoppas det så att jag piggnar till lite.

Nä. ska väl sätta fart. Fast först ett ytterligare inlägg om den vecka som jag gick in i fredags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0