present från gammelmormor

Bebis fick lite presenter från sin blivande gammelmormor. Dvs min mormor. =)

Hon har stickat för fulla muggar i största hemlighet.
Jag bad mormor att sticka en jordgubbsmössa, bara för att de är så söta och fina. Jag själv kan inte sticka mössor. Har bara lärt mig att sticka rakt. Så om någon vill ha hjälp med en halsduk någon gång så kan jag hjälpa till :P



Titta vilken fin tröja mormor har stickat. Helt underbart söt ju!!!

Jordgubbsmössan har jag inte tagit kort på än. Får göra det lite senare.
Fick en annan mössa med, en sorts hyllning till bebisens finska rötter =)
Den mössan är blå och vit som den finska flaggan. Urtjusigt =)

Kommentarer
Postat av: outi

Vad fin kofta är det! Maritta stickade också för Jussi när han var på väg till världen. Blott-vitt var det också.

2012-02-29 @ 19:30:22
URL: http://villikani.vuodatus.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0