tjuvstartar lite....

Var och lämnade några flyttlådor till lägenheten. De två stora som var på bilden och de två små som stog ovanpå samt en annan liten plastback med lock som det ligger bebisgrejer i!
Så startskottet har gått. Lite smått iaf. 

Det är svårt att flyttpacka när det inte är allt som ska packas. Det vill säga, jag har svårt att sålla hur jag ska göra. Jag vet vad som är vårt och deras. Men får det ändå inte att gå ihop. Jag plockar men det känns inte som om det händer något. Suck!!!
Nu har jag packat ner Sötisens alla whiskeyflaskor. Hihi, funderar på att skriva whiskey på flyttlådan och sen se om den verkligen kommer fram till lägenheten eller ej. Jag vet nog minst en som skulle vara intresserad av att nalla just den lådan. Minst en men kanske två eller tre andra :P

Det jag måste göra ikväll är att plocka ihop alla papper som ligger i hela lägenheten som är viktiga att ha kvar.
Jag önskar att jag hade lite mer energi bara. Vill egentligen bara sova.
Men dum som jag är så har jag ju bestämt mig för att åka till västerås imorgon redan. Ska hämta lite prylar där. Eller ja, lite, typ hela mitt liv som ligger i flyttlådor!
Nu händer det liksom. Det som vi har väntat på händer nu och jag är inte redo. Hur ska jag hinna bli redo tills på fredag? Packningen hinns med, inga bekymmer. Men hur ska jag hinna med mentalt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0