Hmmm

Jag funderar på om jag har glömt något!?
Mina räkningar är betalda. Iaf de som jag får i pappersform samt telefonräkningen. Försäkringar dras senare och lånet dras på torsdag.

Men det känns ändå som om något saknas.
Jag borde skriva en packningslista på vad som ska med imorgon.
Annars glömmer jag väl allt.

Jag måste komma ihåg att gå till apoteket och hämta ut medicin imorgon så att jag klarar av resten av sommaren. (pollenmedicin). Dumma telefonist idag som ifrågasatte om jag verkligen behövde medicinen. Suck. Kan de inte bara lita på mig? Hade jag inte behövt skiten så hade jag inte ringt efter nytt recept!

Men som sagt. Det känns som om jag har missat något men VAAAAD??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0