Promenad

Idag var det lika varmt som igår.
I morse vid 6 tiden var vi ute och åkte bil. Då var det perfekt värme. Men man kände redan då att det skulle bli varmt. Vi åkte fram och tillbaka till mannens jobb. Kul va?! 
Inte direkt. Men han kom till jobbet i tid iaf =)

Jag hittade en liten body i storl 56 som är som ett linne. Den har hon fått ha på sig idag vid promenaden. Sen drog jag på henne ett par tunna byxor med muddar för fötterna. Vi tog med en jacka och filt i fall att. Om linnebodyn var för kall och hon skulle frysa om armarna. Men hon låg i vagnen och var supervarm. Mössa hade hon ju på sig oxå, eftersom att det står i så många babyböcker att de MÅSTE ha mössa första året. Suck!

Promenaden idag gick till Kallhällsbadet tur och retur. Det var soligt och varmt. Lagom avstånd för oss denna varma dag. Promenaderna kanske inte är så superlånga än men det ska det bli ändring på. Jag har mina kilon att dra på och vagnen med henne i. Hon och vagnen är inte så tunga egentligen, det är bara skönt att ha något att hålla i, men mina egna kilon väger tungt.
Ska gotta mig maj månad ut sen ska jag skärpa mig med gottesakerna.
Får ta mig i morrhåren. Har redan börjat lite genom att dricka mer vatten än vanligt. 
Dricker man mycket vatten så orkar man inte äta lika mycket (kör aneroxiadieten känns det som). Ska börja äta mer frukt o grönt oxå. 



Här är dagens runkeeper. Lite längre än förra gången. Ska nog ta denna runda några fler gånger. Sen när energin är bättre så kan man springa/gå en runda i skogen där vid badet. =)

Kommentarer
Postat av: mormor

vad är runke eper?

2012-05-24 @ 17:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0