pyssel

Ojje vad länge sen jag skrev.
I helgen var vi hos mina föräldrar. Efter det behövdes det verkligen pustas ut. Min lilla bebis var så nyfiken och tittade sig runt där vi var och vägrade sova. Så igår och idag har vi vilat ut ordentligt. 
Nu kan vi nog återgå till våra vanliga vanor.

Idag och igår har jag och sötisen kämpat på med ibjudningskorten till dopet som vi ska ha för vår dotter.
Tur att det finns hemsidor som visar exempel på hur man skriver inbjudningskort. Jag är nämligen urusel på sånt. Även när vi gifte oss gick jag ut på hemsidor för att hitta hur man ska skriva.
Huvudsaken är väl att tid och datum samt plats är med på inbjudan.
Igår satt vi och knåpade på texten som sen blev enkel men ändå fick fram budskapet.
Vi (läs min man) kämpade med att få till rätt format i dokumentet så att allt blev som vi ville (läs som jag ville). Hade vi haft word så hade jag kunnat fixa själv. Men nu har vi ett program som heter pages och jag har ingen som hellst aning om hur det programmet fungerar :S
Men till slut blev det bra =)

Idag har jag köpt kuvert, skrivit adresser på dem och lagt ner inbjudningarna. Nästan alla är klara. Bara några få adresser saknas. Ska bli skönt att få det ivägskickat. Vill ha hela kalaset överstökat så att vi kan bara slappna av och njuta av sommaren. Skit i våren, längta efter sommaren!!
Imorgon ska jag och bebis gå och posta inbjudningarna. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0