Imorgon

Imorgon är det måndag. Ny vecka, nya tag.

Ser fram emot min löptur. Men det kommer att bli tungt. Ska ha med barnvagnen oxå.
Hoppas att jag orkar lika långt som idag. Kommer att ta längre tid dock men det får det väl göra då :P
Huvudsaken är att jag rör på mig!!

Nu har jag ju tagit fram gummibanden så att jag kan köra extra med dem hemma.
Göra plankan är tufft som tusan när lillan klättrar upp på ryggen på mig.
Hon ska sitta på magen när jag gör rumplyft och vill vara med på allt!

Får se på fredag om det ger någon utdelning =)

Snart börjar stegtävlingen och direkt därefter är vårruset.
Mitt mål från början var att springa på en tid under 50 minuter. Men nu börjar jag drömma om mer extrema tider som under 30 minuter. Det kanske kan gå med lite vilja. Hoppas jag.



Kommentarer
Postat av: Mamma

Det ska väl inte vara något större problem! Med lite envishet o jävlar anamma så. Det brukar ju vara ganska lätt att springa på Vårruset mycket folk som hejar o det är taggande 😄

Svar: Jag hoppas på det. Men det var så segt att springa igår så vi får väl se hur det går med det där =)
Petra

2013-04-08 @ 10:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0