Lite nere

Okej. Idag eller ja igår eftersom att klockan är över midnatt nu vart det ingen träning alls.
Planen var att gå ut på en långpromenad. Men det spöregnade så min energi försvann lite. 
Mot kvällen vart det superfint väder ute men då lagade jag maten. Min tur att laga mat idag. 
Efter maten var jag för mätt och visste att jag bara skulle få håll.
Bla bla bla bla bla
 
B O R T F Ö R K L A R I N G A R!!!

Nu är jag så besviken på mig själv att jag inte tog mig i kragen och gjorde det jag skulle göra. Jag borde veta bättre än att sitta hemma och uggla. Jag har ju för tusan regnkläder!! Lillans vagn har regnskydd. 
Bara bortförklaringar som sagt!!

Fan!

Nä Imorgon blir det att pina knäna på en löprunda och sen gå på långpromenad med C och hunden. =)

Jag håller tummarna för att jag sparkar mig själv i röva imorgon så att jag motionerar bättre.





De andra utemöblerna jag mailade om var oxå sålda.
Attans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0