Springa

Jag ska springa vårruset. Verkligen springa är det tänkt.
Så jag måste öva.

Idag var jag ute på världens kortaste runda. Jag har inte tränat ordentlig sen någon gång i februari tyvärr. Plus att våren är på gång. Det gjorde att jag höll på att stupa efter 11 minuter. Därav den korta rundan.
Tänkte ta en runda imorgon med fast utan barnvagn och se om det blir lättare.
Väl hemma passade jag på att göra plankan, rumplyft och situps. Inte det enklaste när lillan klättrade på mig hela tiden. Haha!!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hurtigt värre =) kläderna ser bra ut i varje fall ;)

Svar: Eller hur! Tack. jag var nöjd med outfiten! =)
Petra

2013-04-05 @ 22:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0