Tröttheten kommer krypandes

Lillan vaknade tidigt idag. Började dagen med att dra mig i håret och garva hysteriskt åt det. Inte så kul tyckte den trötta mamman. 
Så jag sätter henne i hennes säng för att få vila en kort stund till.
Hon är tyst och gör inga ljud ifrån sig. Så jag tittar upp för att se vad hon håller på med (efter att ha somnat om en kort sekund). Lillan sitter då i sängen, själaglad så klart, med ett hyllplan, från hyllan hon har brevid sängen, i handen (konstig mening, jag vet!!). Hon är så nöjd över det. På golvet ligger två andra hyllplan och alla kläderna som låg där innan. I sängen ligger det fullt med kläder oxå. BUSUNGE!!!

Jag har inte orkat fixa till det där. Efter löprundan var det lunch och dusch och fixa med lillan och sen var det helt plötsligt dags att gå till jobbet. Eller ja, åka till jobbet.
Jag är megatrött just nu. Ska bara skriva klart och sen skutta ner i sängen. Ska ta kort på lillans oreda imorgon så får ni se hur fint hon har gjort :P

Så typiskt att hon ska dra ut hyllplan nu när jag precis har fyllt på hela hyllan med kläder. Men kanske det är just därför. Hade inte varit lika skojs om planen hade varit tomma.

Imorgon är det fredag och invägning. Hoppas att löpningen har gett resultat. Jag känner att arbetsjackan sitter bättre över höften iaf =)

Nattinatt folket!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Haha, den där sekunden var nog ganska lång 😜heja mysan ❤❤❤

Svar: ja den var nog längre än vad jag hade räknat med =)
Petra

2013-04-12 @ 12:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0