Utomhus

Idag har jag och lillan varit ute mest hela dagen. Vi tog bussen till jakan. Sen promenerade vi till barkarby. Gick till mediamarkt för att använda upp mitt presentkort som jag fick i julklapp. Blev två filmer.
Sen gick vi över till leklandet stor och liten. Det var superkul för både mig och lillan :)
Efter det skuttade vi vidare till Ikea. Åt lunch och kollade på lite pryttlar. Lillasyster kom dit och höll oss sällskap ett tag :)
Vi tre gick sen till barkarby outlet. Hittade ett par leggins till mig. Därifrån tog vi oss till hemtex (shopping för syster). Sen kappahl (shopping för syster och lillan).
Därifrån till babyproffsen (shopping till lillan).

Efter all shopping gick vi till Max och åt en gourmetmiddag. Haha.
Efter måltiden åkte syrran hem igen. Maken och jag gick först till Elgiganten (shopping för maken) och sen gick vi till jakan för att ta bussen hem.

Det var denna dag det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0