Vaccin

Idag har jag varit och vaccinera mig.
Hade dock läst fel på nätet (som vanligt) och trodde att det skulle vara öppet alla dagar 16-19. Sen när vi kom dit så fanns det en skylt som sa TISDAGAR 16-19. Suck.
Men det kom en läkare som öppnade dörren. 
Han släppte in oss och gav mig sprutan ändå. =) Snäll snubbe!!

Det var den första av tre sprutor. Ska dit om två månader och få nästa spruta =)
 
Efter besöket på sjukhuset åkte vi till svärmor så att hon fick träffa lillan en kortis. De satt på golvet och lekte ett tag innan vi åkte hem för att äta middag. 

Nu är jag så trött att jag knappt kan hålla ögonen öppna. Men jag ska kämpa på i ca 15 minuter till =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0