Helt slut

Vilken morgon/förmiddag det har varit.

Först sov jag och lillan på tok för länge. Sen kom min bror för att hämta upp vår gamla säng (äntligen). Tack lillebror!! Nu känns det bättre när sängen är borta.

Men sen var det bråttom. Lillan och jag skulle på uppföljningssamtal på förskolan. Prata igenom hur vi uppfattade inskolningen och så.
Jag gillar förskolan och lillan med :) viktigast är ju att lillan trivs!

Efter samtalet åkte jag till Friskis :) tänkte köra på lite idag med. Har träningsvärk sen igår ;)

Idag har jag mosat på lite mer. Kör mycket mage/rygg då jag behöver stärka bålen. Och så kör jag så klart mycket kondition.

Jag rodde 2000 meter på roddmaskinen idag. Det gav mig en ful blåsa på handen :(
Men jag är nöjd med träningen. Det ska bli kul med tjejmilen imorgon. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0