Hes

Jag har nästan tapppat rösten helt. Jag är superhes. Känner mig som en kille i målbrottet.
Måste vila rösten lite tror jag.
Halsen ömmar än och jag hostar en hel del. Så jag nallar av lillans hostmedicin. Det gör maken med. Lillan vägrar ändå ta den. 

Jag har varit ganska aktiv idag. Lillan med. Trots hosta och snorande.
Först åkte vi till IKEA. Maken fick vara hemma och vila.
På ikea köpte vi en pall till lillan. En sån som ska vara inne i badrummet. 
Lillan älskar att tvätta händerna och munnen själv. Hon brukar tvätta mitt ansikte med då jag ändå sitter där och tittar på henne. Gullunge!!

Sen åkte vi till Myrorna i Jakan. Skulle titta efter gummistövlar till lillan. Hon har ett par på förskolan men inga hemma. Men vi hittade ett par i hennes storlek. Så de köpte vi. 
Sist stannade vi på hemköp i Jakan (i samma galleria som Myrorna). Maken ville ha glass. Klart han ska få glass när han är hemma och är sjuk.

Väl hemma bytte vi om till regnmundering och tog ett varv runt huset för att plaska i ALLA vattenpölarna. =) Jag plaskade också och det uppskattades verkligen av lillan.

Lunch och sovstund.

Sen ut igen och gunga.
Ni ska få ett inllägg med bara bilder från idag lite senare ikväll. Har dem bara i mobilen och just nu sitter jag vid datorn.

Nu sover lillan.
Jag ska snart skutta i säng jag med. Är så trött.
Jag lyckades somna på golvet i lillans rum när jag skulle natta henne. När jag vaknade låg hon och pratade för sig själv. Jag kröp ut ur rummet utan att hon märkte och sen somnade hon huxflux. =)

Håll tummarna för att vi ALLA mår bättre imorgon. Jag vill iaf kunna prata! Lillan får gärna bli mindre hostig ;) och maken får bli feberfri =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0