Kräkor

Lillan är inte så pigg just nu. Hon kräktes för en stund sen. Hu.... Jag ryser fortfarande. Jag panikade bara lite. Maken var ju hemma och hjälpte till. 
Kläderna är i maskinen och lillan sover.

Hon har varit rosslig sen i fredags. Igår vart det värre. Hon sov mycket. 
Men varje gång hon hostar kommer det mängder med slem. Det sväljer hon. =( Äckligt! Jag vet. men hon vet ju inte att hon ska spotta ut slemmet.
Så jag antar att det var slemmet det berodde på. Jag hoppas det iaf.

Håll tummarna för att det blir bättre omgående!

Kommentarer
Postat av: mammaMamma

Mycket slem = kräkningar! Puss på pysan❤

Svar: Ja precis. Det tillhör. Ska pussa henne sen åt dig!!
Petra

2013-09-15 @ 16:01:35
Postat av: mormor

shit happens

Svar: Yes they do :/
Petra

2013-09-15 @ 16:51:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0