Nattningen

Kvällens nattning tog "bara" en och en halv timme. Det märks att hon vänjer sig fort med sovsällskap.
Jag har legat bredvid henne på golvet och hållit handen när hon skulle sova nu när hon var sjuk.
Hon ville göra detsamma nu. Hålla handen går ju an. Men hon gjorde allt för att inte somna trots att hon var dundertrött.

Hon har mått ganska bra. Jag och maken har blivit smittade. Inga kräkor för våran del men hosta och halsont. Maken har fått feber också. Stackarn.

Jag och lillan har varit ute idag två gånger. Första gången för att hämta ett paket till lillan. Köpte en overall via tradera som kom idag.


Jag betalade 48 kr för den. Inklusive frakt. Då har hon två och då borde hon klara sig i vinter.

Andra gången vi var ute gick vi till parken. Lillan har tjatat om gungorna. Hon fick gunga lite och provade på allt en gång och sen var hon nöjd.

Hon hade på sig traderakläder och en ny fin väst hon fått av sin farmor.



Fleacetröjan är från tradera 1kr plus frakt = 13 kr.
Byxor är skalbyxor (typ vindtäta) som ingick i ett stort paket med grejer jag köpte via tradera.

Västen är som sagt från lillans farmor. Tusen tack för den!!

Skor är present från den äldre morbrodern. De fick hon i doppresent :)

Så nu vet ni det. Nästan så att ni fick en (intresse)pil i ögat va??


Kommentarer
Postat av: Mamma

Japp =)

Svar: =)
Petra

2013-09-18 @ 21:38:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0