Jobbig natt

Lillan mår inte bättre. Kräktes två gånger i natt och en gång nu på morgonen. Lilla hjärtat. 
Nu sover hon. Hon har sovit nästan hela dagen hittills. Jag tänker låta henne sova men under uppsikt så klart.
Mammas hjärta ❤️


Var ner till källaren och hämtade kräkmadrassen. 
Jag var borta knappt två minuter men hon hann kräkas under tiden jag var borta. Så hennes pappa stod med henne i hallen och försökte få henne att stå stilla. 
Imorse lyckades hon pricka hinken tack och lov. 

Lite äckligt ja. Men jag måste få skriva av mig lite det hela känns lite lättare då. Maken försov sig ordentligt idag. Han skulle behöva en natt helt för sig själv tror jag. 
Jag går på chock och mammaenergi, sån där som bara mammor har :P

PS.
Förlåt alla grannar för att jag startade tvättmaskinen mitt i natten. Den var full med nerkräkade kläder så jag kände att den behövde köras. Så här i efterhand känner jag att jag lika gärna kunnat satt på timern så att tvätten skulle bli körd på morgonen men så långt tänkte inte jag när klockan var tre på natten. 
Ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0