Sjukstugan




Idag var lillan och jag till lek och buslandet som finns närmast oss. Den har bytt namn och ökat i pris men inredningen är detsamma och lortigare än någonsin.
Känns som om det var sista gången vi var där.

Vi har varit hemma hela förra veckan och kämpat med lillan som varit sjuk. I helgen jobbade jag som vanligt och lillan har varit hos sin farmor.
Maken vart sjuk igår, hoppas att han tillfrisknar snart.

I veckan är det påsk. Lillan och jag pyntade påskriset redan i fredags. 


Så tjusigt så! Lillan fick välja färg på fjädrarna. 

Imorgon ska lillan till förskolan och jag ska försöka komma ihåg att fylla på några vattenflaskor då vattnet ska stängas av ett tag imorgon.

Nu ska jag vara social med den stora sjuklingen 😝

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0