Huslig

Känner mig duktig idag. Har hunnit med att tvätta två maskiner tvätt och två maskiner disk. 
Var på jobbet, åt landgång och sen var på apt-möte där vi fick ha gympa (hej träninhsvärk). 
Efter mötet gick jag runt i Jakobsbergs centrum, köpte en julklapp till makens mormor och sen åkte för att hämta lillan. 

Väl hemma igen satte jag igång med middagen som skulle bli hemmagjord risgrynsgröt. Och så satte jag igång det första julbaket, vaniljfudge :)


Gröten kokade över i vanlig ordning men det gjorde inget för det vart gott ändå. Slår köpegröt med hästlängder! 

Fudgen vart så där god som jag hade tänkt mig :) mums!


Kokade även chokladkola som vart helt okej. Inte så som jag egentligen ville ha den men ändå ätbar :)

Har även hängt upp alla julgardiner som inte var på plats. 


Blev mörka gardiner i köket. 


Lillan fick de gardiner som hängde i köket förra året :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0