Julförberedelser

Alla rum har nu någon sorts julbelysning. Imorgon ska förmodligen balkongen få lite pynt också. Och idag har jag och lillan satt upp julgranen.
Ett krav jag hade på lillan innan granen skulle komma upp var att vardagsrummet skulle städas först. Lillan skötte sig ganska bra och plockade undan allt som jag bad henne om. 
Vardagsrummet har blivit grundligt dammsuget också samt ommöblerat.


Granen vart ganska fin. Vet inte om vi ska sätta i fler kulor eller inte.
Ljusslingan köpte jag på Ikea för 5 kr i våras efter all julskit var över. :)
Helt okej fynd måste jag säga!

Funderar på om jag och lillan ska tillverka några smällkarameller som vi kan lägga i granen. 

Bilder på ommöbleringen kommer en annan dag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0