Lucka 4

Morgonen idag har gått riktigt bra. Lillan snubblade när hon gick in till mig och grät en skvätt men efter det var hon riktigt mysig och gosig. Hon vägrade dock att äta frukost och fick bara en clementin på morgonen. Det var hon nöjd med. Tur att de har fruktstund kl 10 på förskolan!!

Paketet då.


Ett litet paket med nummer 4 på. 


Lillan hade svårt att stå stilla när hon skulle öppna paketet.


DEt är nästan så att jag skäms över dagens innehåll men vissa dagar kommer hon få riktiga skitgrejer som denna då jag har fått dem i en goodiebag i våras.

Detta var iaf en slajmig grej man skulle kasta mot saker och få den att fastna i varandra. Lillan tyckte att det var ganska kul när jag hade visat vad det var. Hon frågade försiktigt vad det var först och var sen nöjd :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0