Lucka 8

Usch vad fort denna månad rusar fram. Redan den 8:e. 

Lillan kom in till mig i morse och myste en stund i sängen innan vi skulle kliva upp. 
Hon gick och hämtade sitt paket, tog av hjärtat och skulle sen ha sin Chokladkalender. Tanken med klistermärkena är att hon ska kunna hitta rätt lucka på chokladkalendern utan att jag hjälper henne. Hittills har det gått bra. Hon försöker ofta med att jag ska göra för att hon inte orkar. Lata skitunge ❤️ Men då säger jag bara att om hon inte orkar får hon vänta tills efter förskolan. Då brukar hon sätta fart på letandet.

Paketet då.


Dagens paket, så fint inslaget :)


Idag stod hon upp och öppnade paketet.


Denna låg i paketet. :) vi har redan lyssnat på en av berättelserna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0