de senaste dagarna

Hej på er.
Vilket tråkigt väder vi har haft. Det saknas lite värme, det är ändå mitt i maj månad nu. Men vad gör det, vi har hållit igång ändå. 

Jag och lillan har cyklat till förskolan i veckan. En tant stannade oss för att berätta att lillan såg så himla lycklig ut där bak på cykeln. Det gladde mig verkligen. Att lillan gillar att cykla har jag förstått men jag visste inte att hon satt och storflinade hela tiden. =)


Jag har cykelhjälm när jag och lillan cyklar. Om hon måste ha så måste jag med, tycker jag. Man ska föregå med gott exempel sägs det ju.
Hon blir glad när jag har hjälm jag med och då känns det väldigt värt att ha den på =)

Igår (tror jag det var) satte jag och lillan upp balkonglådorna. Det var lite knepigt att få ihop de där hållarna som ska sitta på räcket. Men till slut gick det bra. Nu ska de bara fyllas med härliga kryddor och annat.

 
Se så fint det blev =)
Jag är nöjd. Hade aldrig tidigare satt upp såna så det var en bra erfarenhet =) jag kan allt, mohahaha =)

Idag fyller lillasyster år, hela 23 år blir hon. Imorgon ska jag och lillan åka dit och fira henne. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0