Begravning

Idag var det dags för begravning för svärmors sambo/lillans bonus farfar. 

Det var många människor som jag inte visste vilka de var men de visste precis vem jag och framförallt vem lillan är.
Trevliga människor :)

Vi hade beställt blommor igår. Så de hämtade vi strax efter 12 idag.


Väldigt fina. :)

Vi var framme vid kapellet en aning för tidigt så vi gick runt och kollade på omgivningen ett tag. 


Om man går upp för trappan kommer man till minneslunden tydligen. 


Här är själva kyrkan.


Vi tittade på vattenfallet och sjön innan det var dags att gå in.


Passade på att ta lite kort också. 
Jag hade fönat och plattat håret och kände mig piffad :)


Vilken fin begravningsakt, prästen var samma som vi hade när vi gifte oss samt när lillan döptes.


Jag och lillebror hade gjort programmet.


:)


Sån fin bild på honom :)

Efter begravningsakten fikade vi och åt en god smörgås fast i tvärtom ordning än vad jag just nämnde.


Här är blommorna som låg runt om kistan. Så fina! 


Lillan skötte sig bra. Hon var tyst nästan hela begravningsakten med hjälp av napp och bok och mobil :)


Passade på att besöka makens morfar också. Första gången jag fick "träffa" honom. 

Det har varit en lång dag fastän den har gått fort. Det blev väldigt många tårar i kyrkan men det behövdes nog. 

Vila i frid J-O!
Du är saknad! ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0