Hej då julen

För någon dag sen fick jag nog av julen. Jag släckte alla julbelysningar förutom balkongslingan så att de skulle svalna ordentligt innan de skulle packas ner.

Igår när vi väntade på maken tog lillan och jag lite tid till att fixa hemma. Vi började plocka ner alla julgranskulor. Spiran togs bort och sen resten av grejorna. 

När maken kom hem åt vi mat och sedan plockade jag vidare. Lika bra att fortsätta när man ändå hade börjat. Så alla ljusstakar och julstjärnor togs ner och packades ner i lådor. Alla tomtar är nu borta och julgranen är naken. Ska bara plocka isär den och lägga i en påse inför nästa jul :) 
Det känns skönt. Nu är det bara julgardinerna kvar att tas ner samt ljusslingan på balkongen. 
Heja heja!!

Såhär glad blir man när man får tummen ur...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0