Långsiktigt mål

Äntligen, verkligen äntligen har ninja warrior kommit till Sverige.
Jag har följt väldigt många säsonger av ninja warrior USA. Det verkar urkul att göra banan men hur tufft som helst. 


Jag vill göra banan och självklart klara den. 
Mitt mål är att göra banan sommaren 2017. Vad tror ni? Är det helt omöjligt? 

Sista hindret i första banan är nog svårast, den där väggen kan sätta stopp för mycket men jag vill verkligen prova. 

Gaaah, klämma ut ungen och sen börja färden mot ninja warrior!! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är nog bara tanken som stoppar =)

Svar: Jag hoppas det. Jag har iaf fullt stöd hemifrån =)
Petra

2015-01-29 @ 21:07:55
Postat av: mormor

kör hårt mormors egen ninja warrior

Svar: Will do mormor =)
Petra

2015-01-29 @ 23:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0