Montering

Jag vet inte vad som har hänt med min make. Jag tror han boar han med. Han lade fram som förslag att vi skulle skruva ihop skrivbordet och stolen. Helt själv! Jag hade ju tänkt att vi skulle vänta tills efter resan. Men lika bra att hänga på hans lilla tokryck. 


Många delar är väl ledordet i Ikea-möbler :)


Vi har hjälpts åt rätt bra. Jag fick så klart inte göra så mycket mer än att langa skruvar och beslag.


In i garderoben med delarna. 


Underdelen är nästan klar.


Fjorton skruvar skulle i locket.


Vi hjälptes åt att passa skruvarna i hålen och sen skulle alla skruvar fästas.


Fixa till skrivbordsstolen :)


Som sagt, jag langar delar.


Och skruvar.


Skruva skruva skruva.


Maken var muppigt nöjd när han testade om han fick plats eller inte. Jovisst fick han det och han kunde till och med luta stolen bakåt lite.


Efter lite om och men fick stolen armstöd också. Jag tycker att han ska byta hörn att ha skrivbordet i men han får göra som han vill. 
Nu ska bara datorer och skrivare och skärm flytta in. 
Detta tog halva kvällen. 
Lägenheten var fint städad innan han började men nu ser det ut som ett slagfält igen. Jaja, det är väl bra ändå :) 
Nu ska vi packa väskorna. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0