4/100

Egentligen har jag varit ute och gått i tre vändor idag men jag tycker inte att en vända till affären räknas som en promenad. Eller gör det? 

Hur som haver. Jag och barnen tog oss ut och tänkte gå en långpromenad. Det duggade lite lätt när vi gick ut. Men när vi rundat första hörnan började det regna ordentligt. Efter en kilometer i regnet var jag dyngsur och gav upp. Forsatte en bit men gick inte alls så långt som jag hade tänkt. 


När jag sa till lillan att promenaden skulle bli kortare för att jag var så blöt blev hon ledsen men kom på att då kunde hon lika gärna hoppa i vattenpölarna. 
Hon hoppade i varenda pöl som hon hittade och var blöt så att det plaskade om henne :)


Så här blev dagens "officiella" promenad.


Jag hade som sagt tänkt att promenaden skulle bli längre. Men det finns en dag imorgon med. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0