Tjejmilen 2015

Jag hade inte tänkt att gå tjejmilen i år eftersom att vi skulle få en till knodd och så. Men efter lite övertalning från hon som drar ihop folket till loppen så anmälde jag mig ändå. Tog sista gruppen som tillät barnvagn och stavar och sånt.


Tog en bild före loppet. Måste ju ha bevis, haha.


Mamma skulle också gå milen :)


Lillen var mitt främsta sällskap under loppets gång. Han sov hela vägen tack och lov.


Efter 2 timmar och 4 minuter kom vi i mål. Jag gick så fort jag kunde och så fort mitt sällskap orkade pinna på. 


Mamma tog sig duktigt i mål med på 1 timma och 41 minuter. 

Är redan anmäld till nästa års lopp och då ska jag gå/springa i en av de lite snabbare grupperna. Ingen barnvagn då inte. Häng på!! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0