Twillight

Det var inte igår man såg Twillight för första gången. Jag tillhörde den där skaran med folk som läste böckerna OCH tittade på filmerna. 
Först vågade jag inte se filmen för att jag hade uppfattningen om att den var läskig. Men så gick jag och såg den med S ändå och sen var jag fast. Köpte hem alla böcker och sträckläste dem allihop. Maken min har också läst dem allihop. 


Jag lånade ut alla filmerna i serien till mamma för att hon skulle kunna se dem. Det var för mer än ett år sen. Hon har inte sett någon av dem än. Så jag tog med dem hem igen och har tittat på alla tillsammans med maken och nu får jag väl ta med dem tillbaka till mamma så hon kan titta på dem sen vid tillfälle :) 

Har ni inte sett filmerna så rekommenderar jag er verkligen att göra det. Ni kan så klart få låna dem av mig om det är så! 
Mamma, se dem snart, innan året är slut kanske :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0